Started on 01/01/1970 12 ώρες
150 €

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ο κύκλος σεμιναρίων και workshops έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την ανάπτυξη των απαραίτητων ικανοτήτων , γνώσεων αλλά και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων ώστε να ανταπεξέλθουν στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις της αναζήτησης εργασίας/συνεργασίας. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα soft skills και πρακτικών εφαρμογών που θα ενισχύσουν το προφίλ τους και θα τους καταστήσουν ανταγωνιστικούς.

Απευθύνεται σε :

Σε ανέργους (χρόνια ή μη), σε εργαζόμενους που επιθυμούν να αλλάξουν εταιρεία ή και κλάδο, σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν τη διεύρυνση των συνεργασιών τους και του δικτύου των υπαλλήλων τους, σε recruiters για την επιτυχημένη ανεύρεση ικανών στελεχών, σε άτομα επαγγελματικά ανενεργά για μεγάλο χρονικό διάστημα που επιθυμούν την επανένταξη τους στην αγορά εργασίας.

Θεματολογία
  1. Τα Social Media στην αναζήτηση εργασίας

Το workshop αναλύει βήμα-βήμα πώς επιτυγχάνεται η σωστή και αποδοτική παρουσία των συμμετεχόντων στα Social Media (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn) και αναλύει τα εξής θέματα:

  • Γιατί να χρησιμοποιούμε τα social media για την αναζήτηση εργασίας;
  • Τι κάνει κάθε social media και ποιο ταιριάζει σε κάθε επάγγελμα;
  • LinkedIn (Πότε ποστάρουμε, τι ποστάρουμε και τι δεν ποστάρουμε, tips για την σωστή και ωφέλιμη χρήση του και ιδέες για την βελτίωση του υπάρχοντος προφίλ μας)
  • Facebook (Πότε και γιατί ποστάρουμε, αναλύουμε τις ώρες ‘’αιχμής’’, εξετάζουμε τη χρήση των Groups και τι δεν θα πρέπει να κάνουμε στο Facebook. Επίσης, ιδέες για βελτίωση του προφίλ μας και σημεία-κλειδιά για την σωστότερη χρήση του)
  • Twitter (Πότε και γιατί ποστάρουμε, αναλύουμε τις ώρες ‘’αιχμής’’, εξετάζουμε τη χρήση των Groups και των DMs και τι δεν θα πρέπει να κάνουμε στο Twitter. Επίσης, ιδέες για βελτίωση του προφίλ μας και σημεία-κλειδιά για την χρήση του)
  • Instagram (Πόσες φορές την ημέρα ποστάρουμε και τι, ποια είναι η πραγματική και σωστή χρήση του Instagram και ποια οφέλη δεν έχουμε ακόμα ανακαλύψει αλλά είναι χρήσιμα)
  • Γενικά tips και συμβουλές για την ορθή χρήση των social media

Οφέλη

Μετά στο workshop, οι συμμετέχοντες θα είναι ικανοί να στήσουν εξαρχής ή να διαμορφώσουν το καλύτερο δυνατό profile τους στα social media, θα αναγνωρίζουν τις δυνατότητες του κάθε μέσου και θα ωφελούνται από αυτές στο μέγιστο. Με αυτό τον τρόπο, θα αποκτήσουν μια συνοχή στην εικόνα τους στα social media και ικανότητα αναζήτησης και εύρεσης εργασίας μέσα από τον πλέον σύγχρονο τρόπο.

 

 

 

  1. Σύνταξη βιογραφικού για την αναζήτηση εργασίας

Το σεμινάριο/workshop αναλύει την σύνταξη ή και διόρθωση του βιογραφικού, δίνει συμβουλές για τη σωστή χρήση του και δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να συντάξουν (ή και να διορθώσουν) το βιογραφικό τους σε ένα διαδραστικό workshop. Τα θέματα που αναλύονται είναι τα εξής:

  • Ορισμός και είδη βιογραφικών (ποιο ταιριάζει σε κάθε τομέα, ποιο διαλέγουμε συνήθως και γιατί πάντα πρέπει να συνοδεύεται με μια business card)
  • Σωστή αξιολόγηση των στοιχείων (πτυχία, εργασιακή εμπειρία, certificates, ξένες γλώσσες, ΗΥ, soft skills και προσωπικές πληροφορίες) του βιογραφικού.
  • Τρόπος καταγραφής των ανωτέρω στοιχείων στο βιογραφικό, με σκοπό την αξιόπιστη μεταφορά τους, διορθώσεις και επισημάνσεις.
  • Ποια είναι τα βασικότερα λάθη που κάνουμε στη σύνταξη βιογραφικού; Πώς διορθώνουμε αυτά τα λάθη;
  • Κάθε πότε ανανεώνουμε την μορφή/περιεχόμενο του βιογραφικού και γιατί;
  • Σύνταξη βιογραφικού Europass.
  • Γενικές συμβουλές.

 

 Οφέλη

Μετά το σεμινάριο και το workshop, οι συμμετέχοντες θα έχουν τα απαραίτητα εφόδια για τη σύνταξη και διόρθωση του βιογραφικού τους, ιδέες για την σωστή προώθηση και χρήση του αλλά και γνώση πάνω στα λάθη σύνταξης ή και χρήσης του. Παράλληλα θα έχουν την δυνατότητα να συντάξουν το βιογραφικό τους σε real time και να το παρουσιάσουν.

 

 

  1. Συνέντευξη για την επιλογή προσωπικού

Στο βιωματικό σεμινάριο για τη συνέντευξη επιλογής προσωπικού αναλύουμε τα μυστικά της διαδικασίας, τη ‘’σπάμε’’ σε βήματα και την κάνουμε βατή, ευκολότερη και αποδοτικότερη. Το σεμινάριο χαρακτηρίζεται βιωματικό μιας και στο τέλος του, θα πραγματοποιηθεί role playing, προσομοίωση δηλαδή περιβάλλοντος συνέντευξης για Interviewees αλλά και για Interviewers (συνεντευξιαζόμενους και συνεντευξιάζοντες).

  • Ποια είναι τα είδη της συνέντευξης και τι απαιτήσεις έχει το καθένα; (αναλύουμε τις ξεχωριστές ανάγκες και απαιτήσεις κάθε είδους)
  • Ποιες ερωτήσεις θα μας κάνουν και τι ερωτήσεις θα κάνουμε εμείς; (ανάλογα με τη θέση του καθενός, αναλύουμε τις πλέον τυπικές αλλά και συχνές ερωτήσεις, τι κρύβουν και πώς τις απαντάμε σωστά)
  • Τι προσέχουμε σε μια συνέντευξη; (αναλύουμε τα θέματα εμφάνισης, στάσης σώματος, συμπεριφοράς και προετοιμασίας πριν τη συνέντευξη)
  • Το ‘’πρώτο’’ ραντεβού (παρομοιάζουμε τη συνέντευξη με το πρώτο ραντεβού και αναλύουμε τα ναι και τα όχι, τα λάθη και πώς τα διορθώνουμε)
  • Όταν όλα πάνε καλά και όταν όλα πάνε στραβά (εξετάζουμε και τις δύο περιπτώσεις, προτείνουμε τρόπους αντιμετώπισης και αναλύουμε τι μαθαίνουμε από κάθε περίπτωση)
  • Γενικές συμβουλές και tips

 

 

Οφέλη

Μετά το βιωματικό σεμινάριο και το role playing, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις μιας συνέντευξης, να είναι καλά και σωστά προετοιμασμένοι και ικανοί να αποδώσουν τα μέγιστα. Θα αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε η συνέντευξη να είναι η απαρχή της επόμενης σταδιοδρομίας τους ή μιας επιτυχημένης συνεργασίας.

 

  1. Elevator pitch – Παρουσιάζοντας τον εαυτό μου σε 1’

Το διαδραστικό και βιωματικό σεμινάριο/workshop αναλύει το elevator pitch και το πώς μπορούμε μέσα σε ένα λεπτό να παρουσιάσουμε αναλυτικά και κυρίως αποτελεσματικά τον εαυτό μας.

  • Ορισμός (τι είναι το elevator pitch, ποιος το ανακάλυψε και γιατί έγινε τόσο χρήσιμο στην αναζήτηση εργασίας και συνεργασίας)
  • Πότε το χρησιμοποιούμε; (αναλύουμε τις τεχνικές του εργαλείου, τους τρόπους χρήσης του και τις κατάλληλες περιστάσεις που το παρουσιάζουμε)
  • Γιατί να έχουμε elevator pitch (παραθέτουμε τους λόγους να έχουμε έτοιμο και ενημερωμένο elevator pitch, πού μας χρησιμεύει και την μεγάλη του αξία)
  • Τι περιλαμβάνει ένα elevator pitch (ποια στοιχεία αναφέρουμε και ποια όχι, πώς τα αναφέρουμε και ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά. Ποιες λέξεις δεν χρησιμοποιούμε;)
  • Η μέθοδος WOWHOWNOW του Brian Walter (αναλύουμε τη συγκεκριμένη μέθοδο για τη προετοιμασία και την σύνταξη του elevator pitch)
  • Η πρώτη εντύπωση (τι σημαίνει και τι σημασία έχει η πρώτη εντύπωση, πώς την επιτυγχάνουμε και ποια λάθη κάνουμε αλλά μπορούμε να διορθώσουμε;)
  • Γενικές συμβουλές και tips
  • Interactive σύνταξη elevator pitch, συζήτηση και παρουσίαση τους από τους συμμετέχοντες.

 

Οφέλη

Με το πέρας του σεμιναρίου και του interactive workshop, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να συντάξουν επιτυχώς το δικό τους elevator pitch, να το παρουσιάσουν και να αναγνωρίζουν τα οφέλη και τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη σωστή χρήση του εν λόγω εργαλείου.

 

 

  1. SWOT Analysis – αναλύοντας την προσωπικότητα του ανθρώπου

Το διαδραστικό και βιωματικό σεμινάριο/workshop για την SWOT Analysis (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats, δηλαδή Δυνάμεις, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές) βασίζεται στην επιτυχημένη αναγνώριση της προσωπικότητας μας μέσα από την καταγραφή και αποδοχή των δυνάμεων αλλά και των αδυναμιών μας, αναγνώριση των ευκαιριών και αντιμετώπιση των απειλών. Η αναγνώριση αυτή γίνεται μέσα από τεχνικές ενδυνάμωσης και αυτογνωσίας και από τη σύνταξη μιας SWOT Analysis.

  • Ορισμός (τι είναι η SWOT Analysis, τι σημαίνει το ακρωνύμιο)
  • SWOT Analysis vs PEST Analysis (εξετάζουμε τις διαφορές και τις ομοιότητες δύο δημοφιλέστατων και αλληλοσυμπληρούμενων εργαλείων ενδυνάμωσης και αναγνώρισης περιβάλλοντος εργασίας και ευκαιριών)
  • Τι γράφουμε στην SWOT Analysis; Και πότε την κάνουμε; (παραθέτουμε τις τεχνικές σύνταξης μιας SWOT Analysis, τη σημασία τους και εξετάζουμε την ανάγκη συνεχούς ανανέωσης της SWOT)
  • Αναλυτική ματιά της SWOT Analysis για κάθε στοιχείο της (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats) και tips για το τι γράφουμε σε κάθε μέρος
  • Οφέλη της SWOT Analysis (πώς η SWOT Analysis μας ενδυναμώνει, μας θέτει τις βάσεις της αυτογνωσίας και γιατί είναι χρήσιμη σε κάθε στάδιο της επαγγελματικής αλλά και της προσωπικής μας ζωής)
  • Μειονεκτήματα της SWOT Analysis (πού υστερεί η SWOT Analysis σε σχέση με άλλα εργαλεία ενδυνάμωσης και πώς μπορούμε να καλύψουμε αυτά τα κενά και μειονεκτήματα)
  • Tips και συμβουλές
  • Σύνταξη SWOT Analysis και παρουσίαση της στο workshop

 

Οφέλη

Οι συμμετέχοντες μέσω του διαδραστικού σεμιναρίου και του workshop θα μπορούν να προετοιμάσουν, συντάξουν και αναλύσουν τα συμπεράσματα της SWOT Analysis και να τα χρησιμοποιήσουν για την αναγνώριση των επαγγελματικών τους αναγκών, τις απαιτήσεις της προσωπικής τους ζωής αλλά και τις αλληλεπιδράσεις του γενικότερου οικονομικού και κοινωνικού μακρο-περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται.

Διάρκεια & Κόστος

Το σεμινάρια έχει διάρκει 12 ώρες και το κόστος του είναι 150 ευρώ το άτομο για όλες τις θεματικές ενότητες

Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να παρακολουθήσει μεμονωμένα κάποια θεματική ενότητα. Το κόστος συμμετοχής για μεμονωμένη ενότητα είναι 50 ευρώ.

<strong>Υπεύθυνη Προγράμματος: κα Μαρία Γιαμπουλάκη</strong>

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ επικοινωνήστε με την <strong>κα Λίτσα Μπιστιτζιάνου</strong>.

Ώρες επικοινωνίας: 09:00 – 16:00

Τηλ. επικοινωνίας: 2811 103135-6.

Fax.: 2811 118000.

Email: <u>litsab@europeanprogress.gr</u>

Εισηγητής

Μαρία Ζαρωτιάδου

Η Μαρία Ζαρωτιάδου είναι Certified Business Coach/Mentor , Youth and Women’s’ Entrepreneurship Facilitator και Strategic Marketing Specialist με Bachelor από το University of Staffordshire (BA in Business Administration) στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, και Master’s του University of Stirling (MSc in Marketing) στο marketing και Gender Equality. Η προπτυχιακή της, μεταπτυχιακή και προδιδακτορική της έρευνα είχε ως θέμα το Strategic Marketing με φυλετικό προσανατολισμό, την Στρατηγική του Business και το Equality in Gender and Opportunities

Έχει εργαστεί και εργάζεται ακόμα σε Πολιτικά γραφεία ως senior manager και executive Πολιτικού στρατηγικού σχεδιασμού ενώ παράλληλα παρέχει Online υπηρεσίες Coaching και Mentoring με Κοινωνικό Προσανατολισμό, στοχεύοντας κυρίως σε γυναίκες στελέχη επιχειρήσεων, στην ενδυνάμωση αλλά και στο Life Long Learning. Είναι μέντορας σε νέους επιχειρηματίες στο πρόγραμμα ERASMUS for Young Entrepreneurs αλλά και στο Job Pairs στην Αθήνα, to WeHubs στις Βρυξέλλες καθώς και στο δίκτυο ‘’Ελένη Σκούρα’’ για γυναίκες που εμπλέκονται ή εργάζονται στην πολιτική. Τα σεμινάρια και τα workshops της παρουσιάζονται μέσα από τις δράσεις του Skywalker και από τα ‘’Μονοπάτια Αναζήτησης Εργασίας’’ του ανωτέρω φορέα.

Έχει κατάρτιση στην Γυναικεία Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και είναι κάτοχος της πιστοποίησης WISE4Women του αντίστοιχου προγράμματος επιμόρφωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αίτηση Παρακολούθησης Σεμιναρίου

Επιλέξτε το σεμινάριο που επιθυμείτε από την λίστα: