Started on 01/01/1970 12 ώρες
110 €

MANAGEMENT

Έναρξη νέου τμήματος: Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

Πρόγραμμα:
Τετάρτη 13/7
Δευτέρα 18/7
Τετάρτη 20/7

Ώρες Μαθημάτων: 17:00 – 20:15

Πραγματοποιούνται τμήματα Δια Ζώσης & Εξ Αποστάσεως

Η «Ευρωπαϊκή Πρόοδος» πραγματοποιεί το σεμινάριο «Οργανωτικές δεξιότητες & εργαλεία, Υποστήριξη υπ. Γραφείου & Virtual Assistant», διάρκειας 12 ωρών.

Mετά την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να:

  • διαχειριστούν ψηφιακά εργαλεία
  • να γνωρίζουν πως να βελτιστοποιήσουν παλαιότερες πρακτικές λειτουργίας ενός γραφείου ή εταιρίας
  • να αποτελούν παραγωγικά μέλη του συνεχώς μεταλλασσόμενου περιβάλλοντος.
Διδακτικές Ενότητες
  • Δημιουργία Εγχειριδίων για κάθε θέση και task
  • Αποστολή emails – Κατάλληλο ύφος
  • Πρότυπα emails ανά περίπτωση
  • Αρχειοθέτηση σε Cloud – Google Drive με ηλεκτρονικά αρχεία
  • Καταχώρηση Εσόδων – Εξόδων
  • Υπενθυμίσεις – Δημιουργία Συνάντησης μέσω Google Calendar
  • Διαδικτυακές Συναντήσεις και Πλατφόρμες
  • Δημιουργία ηλεκτρονικής Φόρμας για Εγγραφές σε Σεμινάρια ή Έρευνες και Στατιστικά Στοιχεία
  • Αποστολή Newsletter και Δελτία Τύπου
  • Επαγγελματικό chat-messenger
  • Task Manager εργαλεία
  • Αρχείο Συναντήσεων Executive Στελεχών
  • Χρονοδιάγραμμα
Σκοπός του Σεμιναρίου

Η γνώση σωστής διαχείρισης και υποστήριξης ενός γραφείου, οργανισμού, εταιρίας ή επιχείρησης σε ένα συνεχώς ψηφιοποιημένο περιβάλλον.

Περιλαμβάνονται συγκεκριμένα digital εργαλεία όπως γνώση Drive και αποθήκευση αρχείων, Google Calendar για Προγραμματισμό Ραντεβού όλων των συμμετεχόντων,  Google Form – φόρμες εγγραφής κοινού για έρευνες και συμμετοχές, αποστολή Νewsletter μέσω Mailchimp, επαγγελματικό messenger “Slack”, πλατφόρμα Ζοοm & Google Meet για διαδικτυακές συναντήσεις και εφαρμογή “Τrello” για οργάνωση task.

Επιπλέον, συμπεριλαμβάνεται η αποστολή emails, δημιουργία πρότυπων emails για γνωριμία ή συνεργασία, δημιουργία Εγχειριδίων για λειτουργία γραφείου, διατήρηση αρχείου συναντήσεων, δημιουργία Δελτίων Τύπου και σχεδιασμό Χρονοδιαγράμματος για την υλοποίηση έργου.

Απευθύνεται σε:
  • Υπάλληλους Γραφείου
  • Virtual Assistants
  • Στελέχη εταιριών, επιχειρήσεων, γραφείων
  • Επιχειρηματίες μικρών επιχειρήσεων
Διάρκεια & Κόστος

Το workshop είναι διάρκειας 12 ωρών και το κόστος του είναι 110 ευρώ.

Διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων: κα Μαρία Γιαμπουλάκη

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2811 103135, 2811 103136.

Fax.: 2811 118000

Email: [email protected]

Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 – 15:00 για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Εκπαιδεύτρια

Μsc Παυλάκη Έρη

General & Project Manager στο “Women Do Business” (www.womendobusiness.eu) , Eκπαιδεύτρια Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και διαχείριση γραφείου ως Executive Assistant. Ανάπτυξη και συντονισμός ομάδας 35 ατόμων που λειτουργούν μόνο διαδικτυακά όπως και ανάπτυξη φορέα με πανελλήνια εμβέλεια εν μέσω covid, με παροχή διαδικτυακών υπηρεσιών.  Εκπαίδευση νέων συνεργατών σε συστηματική βάση στην γνώση ψηφιακών εργαλείων και στην διαχείριση γραφείου.

Αίτηση Παρακολούθησης Σεμιναρίου