Started on 01/01/1970 12 ώρες
150 €

E-LEARNING
MANAGMENT

Έναρξη νέου τμήματος: Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Δευτέρα 8/1 ώρες: 17:15–20:30
Πέμπτη 11/1 ώρες: 17:15–20:30
Σάββατο 13/1 ώρες: 15:30–18:45

Το επόμενο τμήμα θα γίνει εξ αποστάσεως

Η «Ευρωπαϊκή Πρόοδος» πραγματοποιεί το σεμινάριο «Οργανωτικές δεξιότητες & εργαλεία, Υποστήριξη υπ. Γραφείου & Virtual Assistant II», διάρκειας 12 ωρών.

Σε συνέχεια του πρώτου κύκλου Σεμιναρίων για τις “Οργανωτικές Δεξιότητες Υποστήριξης Γραφείου – Virtual Assistant” και κατόπιν αιτήματος των ίδιων των συμμετεχουσών/όντων υλοποιείται σεμινάριο με έμφαση στην περαιτέρω εξειδίκευση και γνώση σε εργαλεία χρηστής διαχείρισης και υποστήριξης ενός γραφείου, οργανισμού, εταιρίας ή επιχείρησης σε ένα συνεχώς ψηφιοποιημένο περιβάλλον.

Mετά την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να:

  • διαχειριστούν ψηφιακά εργαλεία
  • να γνωρίζουν πως να βελτιστοποιήσουν παλαιότερες πρακτικές λειτουργίας ενός γραφείου ή εταιρίας
  • να αποτελούν παραγωγικά μέλη του συνεχώς μεταλλασσόμενου περιβάλλοντος.
Διδακτικές Ενότητες
  1. Διαχείριση Ραντεβού μέσω Google calendar
  • Απόκριση σε αίτημα ραντεβού-αποστολή απάντησης μέσω Google Calendar
  • Αλλαγή ή αίτημα για αλλαγή ώρας & ημέρας μέσω του εργαλείου
  • Δημιουργία αυτόματων ειδοποιήσεων υπενθύμισης για κάθε συμβάν

 

  1. Συνομιλία μέσω messenger της Google
  • Γνωριμία με Google Chat
  • Συνομιλία μέσω του εργαλείου
  • Διαφορές σε προσωπικό gmail vs επαγγελματικό

 

  1. Ηλεκτρονικό Σημειωματάριο σε cloud περιβάλλον
  • Γνωριμία με Google Notes
  • Τρόποι λειτουργίας ηλεκτρονικού σημειωματάριου
  • Τρόποι λειτουργίας σημειώσεων σε cloud περιβάλλον
  • Τρόποι εύρεσης μη αποθηκευμένων σημειώσεων στο κινητό ή και στον υπολογιστή

 

  1. Δημιουργία συγκεκριμένης Ατζέντας – διαθεσιμότητας μέσω Calendly
  • Γνωριμία με εργαλείο Calendly
  • Δήλωση διαθεσιμότητας στην ατζέντα
  • Κοινοποίηση ατζέντας στους ενδιαφερόμενους
  • Σύνδεση calendly με τα εργαλεία ηλεκτρονικών συναντήσεων
  • Δυνατότητα αυτόματης απάντησης με το link της συνάντησης μέσω του calendly

 

  1. Εργαλείο εύρεσης κοινής ώρας για συνάντηση μέσω “poll – ψηφίσματος” προτίμησης ώρας
  • Γνωριμία με εργαλείο Doodle
  • Δήλωση προτεινόμενων ωρών συνάντησης
  • Κοινοποίηση link σε διαφορετικούς συνεργάτες και στους παρεβρισκόμενους των συνάντησεων
  • Εμφάνιση αποτελέσματος του “ψηφίσματος” με την ημερομηνία και ώρα συνάντησης
  • Τρόποι ενημέρωσης των μέλων της συνάντησης για την τελική ημερομηνία και ώρα
  • Σύνδεση εργαλείου Doodle με το εργαλείο ηλεκτρονικών συναντήσεων που χρησιμοποιώ

 

  1. Εξειδίκευση σε εργαλείο διαδικτυακών συναντήσεων ZOOM
  • Δημιουργία φόρμας εγγραφής για webinar απευθείας μέσω ZOOM
  • Δυνατότητα αυτόματης υπενθύμισης με το link του σεμιναρίου
  • Εύρεση λίστας εγγεγραμμένων και συμμετεχόντων-ουσών σε σεμινάριο
  • Εύρεση recorded (καταγεγραμμένων) συναντήσεων – σεμιναρίων
  • Αποστολή recorded μέσω link

 

  1. Αποστολή αρχείων με μεγάλο όγκο δεδομένων χωρίς email
  • Γνωριμία με εργαλείο WeTransfer
  • Επισύναψη αρχείων όπως φωτογραφίες στο WeTrasnfer
  • Δυνατότητα αποστολής τους

 

  1. Εργαλείο διατήρησης αρχείων σε cloud περιβάλλον
  • Γνωριμία με Dropbox εργαλείο
  • Διατήρηση αρχείων σε cloud περιβάλλον μέσω Dropbox
  • Διαμοιρασμός αρχείων με συνεργάτες
  • Ικανότητα εργασίας των αποθηκευμένων αρχείων από οποιονδήποτε υπολογιστή ή γεωγραφική τοποθεσία

 

  1. Πλατφόρμα Διαδικτυακών συναντήσεων Microsoft Teams
  • Γνωριμία με εργαλείο Microsoft Teams
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε διαδικτυακές συναντήσεις μέσω Microsoft Teams

 

  1. Δημιουργία και Αποστολή Newsletter μέσω της πλατφόρμας Moosend
  • Γνωριμία με Πλατφόρμα Moosend
  • Δημιουργία Newsletter με κείμενο και φωτογραφίες
  • Αποστολή Newsletter μέσω της πλατφόρμας
Απευθύνεται σε:
  • Υπάλληλους Γραφείου
  • Virtual Assistants
  • Στελέχη εταιριών, επιχειρήσεων, γραφείων
  • Επιχειρηματίες μικρών επιχειρήσεων
  • Φοιτητές
  • Όποιον/ες ενδιαφέρετε να αποκτήσει γνώσεις του αντικειμένου
Διάρκεια & Κόστος

Το workshop είναι διάρκειας 12 ωρών και το κόστος του είναι 150 ευρώ.

Διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων: κα Μαρία Γιαμπουλάκη

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2811 103135, 2811 103136.

Fax.: 2811 118000

Email: [email protected]

Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 – 15:00 για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Εκπαιδεύτρια

Παυλάκη Έρη

Co-founder & Director στο “Women Do Business” (www.womendobusiness.eu). Ιδρύτρια και CEO της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Star Sleep (https://starsleep.gr/) με την καθημερινή διαχείριση ομάδας, συνεργατών και πελατολογίου διαδικτυακά. Eκπαιδεύτρια Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και διαχείριση γραφείου ως Team Leader, Executive Assistant, Trainer. Project Manager σε πληθώρα έργων σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Με ικανότητες στην ανάπτυξη και τον συντονισμό ομάδας 35 ατόμων που λειτουργούν μόνο διαδικτυακά. Όπως και στην εξέλιξη φορέα με πανελλήνια εμβέλεια εν μέσω covid με συνεχείς διακρίσεις σε πανελλήνιο και ευρωπαϊκό επίπεδο μέσω της παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών. Εκπαιδεύτρια νέων συνεργατών σε συστηματική βάση στην γνώση ψηφιακών εργαλείων και στην διαχείριση γραφείου. Σύμβουλος και Mentor σε γυναίκες που επιθυμούν να εξελίξουν την επαγγελματική τους πορεία. TedX Workshops Instructor και Public Speaker.

Αίτηση Παρακολούθησης Σεμιναρίου