Το κέντρο δια βίου μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος» σε συνεργασία με την διευθύντρια ανθρωπίνου δυναμικού της COSTA NAVARINO, σχεδίασαν και υλοποιούν το εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Ποιοτική εξυπηρέτηση σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις», διάρκειας 8 ωρών.
Οι συμμετέχοντες στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα αποκτήσουν πρόσβαση σε πρακτικές και εργαλεία ανάπτυξης και διαχείρισης επιτυχημένων σχέσεων με τους επισκέπτες τους. Η εκπαίδευση θα έχει διαδραστικό χαρακτήρα, με συμμετοχικές ασκήσεις, περιπτώσεις μελέτης και παιχνίδια ρόλων.
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί για την Κρήτη αλλά και για την χώρα συνολικά σημαντική πηγή εσόδων. Ο τουρισμός συμβάλει με 18% περίπου στο ΑΕΠ της χώρας και πάνω από 22% στην απασχόληση. Η ποιοτική εξυπηρέτηση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι το «κλειδί» για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης και η κατάλληλη εκπαίδευση και κατάρτιση των ιδιοκτητών, στελεχών και υπαλλήλων κρίνεται αναγκαία.
Η κα Γκίκα, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας COSTA NAVARINO, της ναυαρχίδας του τουρισμού για την Ελλάδα και όχι μόνο, έχοντας την απαραίτητη επιστημονική και επαγγελματική επάρκεια έχει συμβάλλει στην διαμόρφωση κουλτούρας φιλοξενίας και στο σχεδιασμό διαδικασιών και προτύπων λειτουργίας πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων. Επίσης έχει διεκπεραιώσει με επιτυχία την εκπαίδευση μεγάλων ομάδων ξενοδοχοϋπαλλήλων, σε εργασιακά περιβάλλοντα με υψηλότατες προδιαγραφές ποιότητας.
Διδακτικές Ενότητες
- Η δύναμη της επωνυμίας. Χτίζοντας συναισθηματικούς δεσμούς με τους επισκέπτες μας.
- Η παροχή υπηρεσιών ως δημιουργία εμπειριών φιλοξενίας.
- Τα «οικονομικά» της αφοσίωσης. Τα οφέλη της επαναλαμβανόμενης πελατείας.
- Το παράθυρο των 7 δευτερολέπτων. Κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
- Προδιαγραφές εμφάνισης και γενικής παρουσίας.
- Συναισθηματική Νοημοσύνη. Δημιουργία και διαχείριση σχέσεων με θετικό πρόσημο.
- Δημιουργώντας συνδέσεις με τους επισκέπτες.
- Τύποι επισκεπτών. Διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες.
- Η πορεία από την τηλεφωνική κράτηση έως το Check out. Ο ρόλος της αλυσίδας.
- Σκηνοθετώντας την τέλεια εμπειρία. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.
- Αναζητώντας ευκαιρίες εξυπηρέτησης.
- Διαχείριση παραπόνων. Ο κύκλος της αποτελεσματικής επίλυσης.
- Η δύναμη των ερωτήσεων. Ο επιτυχημένος ακροατής.
- Ανάληψη ευθύνης. Γίνε ιδιοκτήτης του προβλήματος.
- Μετατρέποντας το πρόβλημα σε ευκαιρία.
Απευθεύνεται σε :
Ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και σε όποιον επιθυμεί να αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την ποιοτική εξυπηρέτηση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Διάρκεια & Κόστος
Το σεμινάριο έχει συνολική διάρκεια 8 ώρες και θα υλοποιείται ημέρα Σάββατο 9:30 – 17:30. Το κόστος του σεμιναρίου είναι 150 ευρώ.
Διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων: κα Μαρία Γιαμπουλάκη
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2811 103135, 2811 103136.
Fax.: 2811 118000
Email: giampoulaki@europeanprogress.
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 – 15:00 για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων.
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Εισηγητής
Έλενα Γκίκα
Η Έλενα Γκίκα είναι Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού με εικοσαετή συνολική εμπειρία και πάνω από δέκα έτη σε στρατηγικούς ρόλους διοίκησης. Ειδική στην διαμόρφωση εξαιρετικής φήμης για τους εργοδότες της, με αποδεδειγμένη επιτυχία στην διασφάλιση κινητοποίησης και δέσμευσης όλων των εμπλεκόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων, των πελατών και της τοπικής κοινωνίας. Τα τελευταία έξη χρόνια εργάζεται στην ξενοδοχειακή εταιρεία Costa Navarino, όπου προσελήφθη ωε μέλος της Δοιικούσας Εκτελεστικής Επιτροπής για να σχεδιάσει, εφαρμόσει και ηγηθεί της μακροπρόθεσμης στρατηγικής Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Το μεγαλύτερο επίτευγμά της ήταν η εδραίωση της Costa Navarino ως του σημαντικότερου εργοδότη του Νομού Μεσσηνίας αλλά και ως ενός από τα κορυφαία εργασιακά περιβάλλοντα διεθνώς, μέσα από την δημιουργία και συνεχή ανάπτυξη μιας δυναμικής, άριστα καταρτισμένης και αφοσιωμένης ομάδας 1200 εργαζομένων. Υπό την καθοδήγησή της, η Costa Navarino πέτυχε να βραβευτεί ως Best Work Place 2013 αλλά και να λάβει πολυάριθμες διακρίσεις τόσο στην Έλλαδα (HR Awards 2015) όσο και διεθνώς στο δίκτυο της Starwood (EAME best HR practices 2014, 2015).
Προηγουμένως είχε απασχοληθεί επί τρία έτη στην εταιρεία CLUB HOTEL CAZINO LOUTRAKI, όπου ηγήθηκε της καθολικής αλλαγής εταιρικής και εργασιακής κουλτούρας και του πλήρους επανασχεδιασμού της πολιτικής Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού για 2000 εργαζόμενους. Κυριότερο επίτευγμά της ήταν η ανάπτυξη πελατοκεντρικής φιλοσοφίας και η επιτυχής διαχείριση των έως τότε συγκρουσιακών εργασιακών σχέσεων. Η περίοδος της τριετούς απασχόλησής της στην εταιρεία ήταν η μοναδική στην ιστορία του καζίνο κατά την οποία δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία απεργιακή κινητοποίηση. Μέσα από την εγκαθίδρυση νέων πολιτικών και πρακτικών διοίκησης, οδήγησε την εταιρεία στην βράβευσή της ως Best Work Place 2009.
Επίσης, έχει διατελέσει επί πενταετίας Human Resources Manager του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Grand Resort Lagonissi, υπήρξε συνεργάτιδα των τουριστικών σχολών LE MONDE, ώπου δίδασκε Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εργασιακή Ψυχολογία και είναι συχνά κεντρική ομιλήτρια σε σεμινάρια και εκδηλώσεις τόσο του τουριστικού κλάδου όσο και γενικότερα της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Λάρισας, του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα τελευταία έτη, σπουδάζει στη Νομική του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.