Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τα σχόλια σε Tripadvisor, Facebook και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Ο κόσμος τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο εκφράζει τη γνώμη και την άποψή του ελεύθερα και ανοιχτά μέσω διαδικτύου, επί της ουσίας μιλάει και συζητάει online για την εταιρεία σας.

Το σημαντικό ζήτημα είναι, αν ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης ακούει αυτά που λέγονται, αν συμμετέχει σε αυτές τις συζητήσεις. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι το νέο μεγάλο κύμα του μοντέρνου marketing και δεν πρόκειται να «περάσει» σαν μια παροδική μόδα.
Το σεμινάριο αυτό εστιάζει στη σημασία της διαχείρισης της φήμης του ξενοδοχείου και πως η ενασχόληση με τα social media μπορεί να βελτιώσει το ψηφιακό στίγμα και την εικόνα της επιχείρησης σας, εστιάζοντας κυρίως στο Facebook και το Tripadvisor.
Η παρουσία ενός ξενοδοχείου στα κοινωνικά δίκτυα είναι σημαντική για την εξέλιξη και την ανάπτυξη του.
Διδακτικές Ενότητες
- H φήμη ενός ξενοδοχείου, σημασία, ρόλος, στρατηγική
- Digital marketing και ξενοδοχειακός τομέας
- «Μοντέρνα φιλοξενία»: Η ενασχόληση με τα social media
- Αποτελεσματική Χρήση του Facebook & του Tripadvisor
- Διαχείριση της online φήμης
- Πως η οnline φήμη επηρεάζει τα έσοδα του ξενοδοχείου
- Παράπονα πελατών και διαχείριση τους
- Πώς να απαντήσετε σε Online κριτικές
- Σωστή διαχείριση φήμης ενός ξενοδοχείου, πριν και μετά από την αναχώρηση του πελάτη
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να :
- Διαχειριστεί την φήμη του ξενοδοχείου σε διάφορα κανάλια
- Βελτιώσει τα σχόλια σε Tripadvisor, Booking, Expedia, κλπ
- Να αναπτύξει καλύτερη επικοινωνία του ξενοδοχείου στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης
- Απαντήσει σε όλα τα αρνητικά σχόλια και προσπάθεια βελτίωσής τους
- Αυξήσει και να προωθήσει τα θετικά σχόλια στο Tripadvisor και άλλα μέσα κοινωνική δικτύωσης
- Αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών
- Δημιουργήσει πιστό κοινό
Απευθύνεται σε :
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε ξενοδόχους, σε στελέχη ξενοδοχείων και σε όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες σε σχέση με την online διαχείριση της φήμης ενός ξενοδοχείου.

Διάρκεια & Κόστος
Το σεμινάριο είναι συνολικής διάρκειας 8 ωρών και το κόστος είναι 90 ευρώ.
Διεύθυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων: κα Μαρία Γιαμπουλάκη
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2811 103135, 2811 103136.
Fax.: 2811 118000
Email: giampoulaki@europeanprogress.
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 – 15:00 για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων.
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Εκπαιδεύτρια
Ελένη Μωυσιάδη, BSc (Hons), MA
Απόφοιτη του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου MA Marketing Management του Πανεπιστημίου Middlesex του Λονδίνου. Εργάστηκε για μεγάλο διάστημα στο τμήμα επικοινωνίας Ομίλου Media και στον Όμιλο των Μινωϊκών Γραμμών ως International Marketing Analyst, όπου ασχολήθηκε με το στρατηγικό σχεδιασμό πωλήσεων, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, με έρευνες αγοράς στον κλάδο της ακτοπλοϊας & του τουρισμού καθώς και με την ανάπτυξη νέων πελατοκεντρικών υπηρεσιών. Προερχόμενη από οικογένεια που δραστηριοποιείται στον ξενοδοχειακό κλάδο από το 1980, αποτελεί πλέον ιδρυτικό μέλος μιας νέας καινοτομικής ξενοδοχειακής μονάδας, 5 αστέρων, ενός Boutique Villa Hotel, όπου και κατέχει την θέση της Sales & Marketing Director. Παράλληλη ασχολία της να αναπτύσσει στρατηγικά και να διαχειρίζεται νέες μικρές ξενοδοχειακές μονάδες με ξεχωριστό ύφος και χαρακτήρα. Από το 2007 μέχρι και σήμερα διδάσκει στο Business School ιδιωτικού κολλεγίου με εστίαση στους τομείς Marketing, International trading, & Market Research. Συγχρόνως εισηγείται σεμινάρια στον ιδιωτικό τομέα με αντίστοιχες θεματολογίες.